donderdag 6 mei 2021

Lente van dichtbij

In plaats van mijn dagelijkse wandelingen over de velden loop ik nu door een echt bos met reuze grote bomen. Het is fantastisch om te zien hoe het bos ineens uit zijn voegen knalt. Alsof er een groene explosie is geweest! Maar ook de rode beuken showen hun glanzende rode blaadjes. 

Ik vond 2 afgewaaide takken van de storm de dag ervoor en nam ze mee naar huis, zette ze in een vaasje en nam de tijd om ze te fotograferen. Een takje van de rode beuk en van een groene.Onze schoorsteen heeft een roestkleur en dat was een fantastische achtergrond! 








Hoe mooi kunnen afgewaaide takjes zijn? Heel mooi dus! 


3 opmerkingen:

  1. Zeker! Had er bijna een paar van de straat geraapt...( wat ik overigens vaak doe)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende foto's Joo, ik dacht dat je een of ander masker had gebruikt, maar idd, zo'n achtergrond doet wonderen hé, ja die beuken... de hele natuur barst uit haar voegen , zó mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw, prachtig met die achtergronden
    wat een mooie kleuren

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten!