maandag 10 mei 2021

4 x mixed media / vakantietijd

Vakantiewerk, zo noem ik het maar want ik heb vakantie en ja, het is toch echt wel serieus werken.

Ik ben met 4 projecten tegelijk bezig waarbij het ene project wat beter gaat dan het andere. Wat niet zo lekker gaat laat ik even voor wat het is en focus me op wat wel goed gaat. Dan kun je in  ‘de f l o w’ raken en dat is heerlijk! Het kan zomaar zijn dat ik na 4 uur denk: misschien moet ik eens even wat drinken...

Onderstaande schilderijtjes zijn 25 x 25 cm groot en zijn inmiddels ingelijst in een extra verdiepte lijst. 





Zoals je kunt zien heb ik diverse materialen gebruikt. Acryl, pastel, oliepastel, papier, inkt, tape en allerlei soorten fineliners. De mogelijkheden zijn eindeloos! Voor mij werkt dit vooral goed als ik in een serie kan werken. Alle dingen die ik wil gebruiken liggen binnen handbereik en zo bouw ik voort op een eerder gemaakt werk.  De schilderijen krijgen daarmee iets gemeenschappelijks wat in zijn totaliteit een volledig beeld geeft. Een lust voor het oog. .... al zeg ik zelf :-) 







5 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Klein maar fijn Walter! Hoewel klein/handzaam werk niet per definitie makkelijker is.

      Verwijderen
  2. "absoluut" een lust voor het oog Joo, heel erg mooi,
    ik krijg meteen zin om aan de slag te gaan....
    kan niet andere dingen :-)

    dank voor je inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dat ben ik zeker met je eens!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten!