zondag 2 mei 2021

Kijkje in de keuken

Ik heb vakantie, niet dat ik op reis ga of zo...het wordt een ‘blijf-thuis’ vakantie. Maar als je net verhuisd bent is dat helemaal niet erg, ik moet hier tenslotte ook nog inburgeren. Intussen heb ik de tijd om mijn atelier te her-indelen en spullen op een ander/beter plekje zetten.  

Ik ben dol op spullen zoals je ziet. ☺︎


,











Het voelt eerder maart dan mei en dat is prima weer om met de hond te wandelen! 
Zij geniet ook van haar nieuwe omgeving en is inmiddels helemaal gewend. 



In een hoekje in het atelier is het goed naar buiten kijken en dutjes doen....


Mooi leven! 



3 opmerkingen:

  1. heerlijk inkijke joo, ziet er goed uit,
    lekker hé als je het zo naar j e zin hebt,
    heerlijk naar buiten met je doggie :-)
    beetje keutelen in huis, ik vind het zalig, de dagen zijn meestal te kort :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten!