zaterdag 26 maart 2022

leftovers met een plusje

Ik ben een schilderij in aarde tinten aan het maken voor iemand, eigenlijk 2 iemanden :-) . Ben er al een tijd mee aan het stoeien maar het nadert nu toch langzaam het einde. Spannend momentje altijd... 

Maar goed, intussen maak ik nog steeds de restjes op want weggooien is zonde en mijn boekje wil ook gevuld worden.  Voor de fun heb ik een afbeelding bewerkt met de app Planetical, gratis te downloaden in de App Store. Daar kun je echt hele leuke dingen mee doen! (zie laatste foto) Ik weet niet of ie ook voor Android beschikbaar is.  Maar dan is er vast wel iets vergelijkbaars.  


Als extraatje heb ik wat accenten toegevoegd met met een turquoise oliepastel... 

Kleine moeite - maximaal effect! 








3 opmerkingen:

Fijn dat je de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten!