vrijdag 1 april 2022

Abstract in opdracht - verkocht

Er is weer een schilderij verhuisd en het klinkt misschien een beetje raar maar daar moet ik dan echt afscheid van nemen. Eerst ben ik bij de opdrachtgevers thuis geweest om te kijken en sfeer te proeven. Welke kleuren, welk formaat, wat voor een stemming ga ik in het schilderij brengen…
Uiteindelijk had ik een sfeer in mijn hoofd maar dan moet het nog op het doek!



Dat is altijd een boeiend proces van toevoegen en weghalen. Een proces van kijken, afstand nemen en vragen stellen. Is dit de sfeer die ik neer wil zetten? Hoe meng ik mijn kleuren tot een uitgebalanceerd palet?



Vandaag heeft het mijn atelier verlaten en een nieuw huis gevonden. Gelukkig viel het in de smaak! De voorbereidingen waren al getroffen en het kon zó aan de muur. Prachtig! Alsof het er voor gemaakt was 😉 


Fijn om zoiets persoonlijks te maken voor mensen. Dankbaar voor de ‘carte blanche’ en dus het vertrouwen dat ze mij gegeven hebben. Veel plezier met jullie nieuwe aanwinst!



Het schilderij is 90x50x4 - acryl op linnen op een aluminum frame.
Mijn kwasten zijn weer schoon!



🎨


2 opmerkingen:

  1. dat begrijp ik Joo, het is ook écht prachtig je blijft kijken, en ik denk... dat het ook nooit zal gaan vervelen... je ziet steeds weer iets nieuws,
    ik vind het geweldig mooi

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten!