zaterdag 19 maart 2022

Olijfgroen in een lijstje

Olijfgroen, wat een veelzijdige kleur!  Het is een beetje melancholiek maar ademt ook rust uit. Bijzondere combinatie toch? Zoals in mijn vorige post heb ik ook in deze colornote olijfgroen, zwart en gesso gebruikt. De mogelijkheden zijn eindeloos en blijven harmonieus door het beperkte palet aan kleuren.  





Een verdwaald lijstje doet dienst als passe partout...in dit geval wat te druk maar het geeft me meteen een idee wat te doen met de lijstjes. Ik heb er 2 namelijk. 
Als je weet wat je niet wilt komt je dichter bij wat je wèl wilt. 




2 opmerkingen:

  1. Altijd mooi en voor mij erg inspirerend.....En mooi is gelukkig zeer betrekkelijk1

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo als alles wat je maakt, echt héél mooi

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten!