donderdag 20 augustus 2020

van Art note naar Art print

Mijn schilderdagboek brengt mij zoveel goeds en moois! Soms staat er ineens een juweeltje in mijn schriftje waar ik zo blij van word! Zelfs als het schriftje dicht is blijft het hangen in mijn hoofd en kijk ik er nog eens naar. Maar ja, zo klein en ‘dun’ .... en daar zit tegelijkertijd de kracht. 



artnote 15 x 10 cm 

Ik maakte er een foto van en voegde wat digitale componenten toe.
Vervolgens liet ik er een zgn. art-print van maken op mooi dik aquarelpapier. Dat had ik nog nooit eerder gedaan want ook nooit eerder nodig gehad.  Ik wachtte met spanning op mijn pakketje....

Wat een prachtige verrassing ♡



Artprint Hahnemühle etspapier 30x40cm

dit vraagt om lieve woorden...

Zij is de verstilling
de kracht en kwetsbaarheid
Zij spreekt
zwijgend over liefde



2 opmerkingen:

Fijn dat je de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten!