zaterdag 18 december 2021

Hou vol, hou vast

Zo hoopvol als een mens kan zijn, het valt niet altijd mee. Voor veel mensen is dit sowieso al een lastige tijd...we noemen het niet voor niks ‘de donkere dagen voor kerst’. Persoonlijk geef ik niet zo veel om de feestdagen al ben ik wel gevoelig voor de cyclus van het jaar. Tijd voor retrospectief en inkeer, wegen en wiegen, afsluiten en nieuwe plannen maken. 

Klinkt allemaal niet slecht toch? Toch weet ik ook dat er mensen zijn die het zwaar hebben, heel zwaar hebben.  Tegen hen zou ik willen zeggen - hou vol, hou vast - 




mixed media 40x50 cm

💫

3 opmerkingen:

  1. Ze zijn prachtig!...Zelf neem ik even 2 weken kerstvakantie, blo ik even niet, nog alleen maar even achter de schermen de dingen op een rij zetten! Dank voor dit bericht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gedaan! Hoop dat je je rust kunt vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie werkjes
    ja, de feestdagen, soms zwaar door gemis, soms mooi door herinneringen en nostalgie

    gezellige kerst en eindejaar

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten!