zaterdag 16 oktober 2021

Herfst

Wat hou ik van de herfst! Die schone frisheid van geuren en kleuren... elke ochtend als de zon net op is gaan we een uurtje wandelen in het bos. Als je elke dag in het bos komt word je meegenomen in het seizoen. Geen ochtend is het hetzelfde, het licht is altijd anders en de kleuren veranderen elke dag. Het is nog niet op z’n mooist en ik vind dat er veel te weinig paddestoelen zijn maar wie weet komt dat nog. Ineens zijn ze er! πŸ„ 

Ik ben bezig met 2 grote schilderijen, 1 in opdracht en 1 omdat ik het niet laten kan.  Later meer daarover. Tussendoor experimenteer ik met kleur, lijn en vorm. Heel goed om mijn hoofd leeg te maken en nieuwe energie op te doen. 



🍁🍁🍁


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten!