vrijdag 12 februari 2021

Verlangen naar de lente

Sneeuw, vries en kou... ik ben er geen fan van maar nu zo met de lockdown ....alles dicht en op slot heb ik er weinig last van. Ik heb sowieso weinig last van alle beperkingen gelukkig! De verhuizing zit erop en alle dozen zijn uitgepakt en ik kan je vertellen dat het heel veel dozen waren. Er was een moment dat ik dacht, hier komen we nooit doorheen.... Maar dat komt ook omdat ik een enorme hekel aan verhuizen heb.

In elk geval hebben mijn ezels en verfpotten weer een plek en kan ik online bestellen wat ik echt nodig heb. Voordeel van deze rare periode in het leven is dat ik aan het einde van de maand gewoon geld over hou :-) Een potje voor nood is ook nooit weg. 

Die sneeuw mag wel weg van mij...sinds ik bij een glijpartij mijn been gebroken heb zit ik daar niet meer op te wachten. Ik wil lente! Morgen graag! 


Voor wie er van houdt...geniet nog even van de sneeuw!
Voor wie er niet van houdt...hou vol, het is bijna lente! 


🌱


4 opmerkingen:

  1. Ben al met de voorjaarsschoonmaak bezig! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk sneeuw, ik geniet er énorm van al vind ik de kou wat minder mja het een kan niet zonder het ander :-)
    wat een prachtig mooie creatie zie ik hier weer <3 love it

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten!