vrijdag 29 april 2016

Van ver....



Ik heb een weekje vakantie en heerlijk veel tijd om te niksen. Niksen is fijn omdat er tijd is om creatieve winden te laten waaien in mijn hoofd en met dit stormachtige weer van de laatste dagen lukt dat prima! Ik werd geraakt door een plaatje dat ik tegen kwam...zo eenvoudig en veelzeggend.
[bron: www.avsporing.no]

Ik vond er woorden bij en zo zijn beeld en woord weer bij elkaar...Geen idee of de maker het zo bedoeld heeft maar voor mij past het en voegt het iets toe.

Misschien toch maar eens op zoek naar een keramiek-cursus!




2 opmerkingen:

  1. mooi samengebracht
    de tekst is heel veelzeggend, zeker in deze tijden
    geniet ten volle van je weekje vrij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er is plaats voor iedereen op deze aardkloot... helaas is er volgens sommige niet voor iedereen plaats

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten!