zondag 21 januari 2024

Klein maar fijn

Afgelopen weekend had ik een leuk projectje op stapel staan. Ik had nog wat A7 formaat Kahdi papier liggen, dat is klein maar ik heb zo nog een gehalveerd waarbij ze ongeveer 3x5 cm werden. 


 

Met 3 kleuren heb ik ze van een ondergrondje voorzien en vervolgens ben ik er kleine abstracte schilderijtjes van gaan maken.  Ik had zelf collage-papier gemaakt dus dat kon ik mooi gebruiken! 




 
Toen ze klaar waren (en droog) heb ik ze op een houten paneeltje geplakt dat ik eerst in de goeie kleur had geschilderd. Het was even zoeken naar de juiste plek in het geheel want ja, dat luistert ook best nauw.  
 
Als laatste heb ik er een lijstje om gedaan, het wit van het passe-partout  en het zwart van de lijst voegen nog iets extra's toe. Al met al ben ik dik tevreden en krijgt dit projectje de status ~Geslaagd~
 

 





7 opmerkingen:

Fijn dat je de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten!