zondag 8 oktober 2023

Vitamin Sea

Ik was een paar dagen op Vlieland. Het was honderd jaar geleden dat ik daar was geweest dus ik kon het weer met nieuwe ogen bekijken en ervaren.  De boottocht er naar toe maakt al dat je loskomt van de dagelijkse beslommeringen.  De wind in je haren, het zout op je huid, een tintelende frisheid en een waanzinnig uitzicht! Alle ingrediënten om op te laden zijn aanwezig. 

Zeehondjes zien als je Vlieland nadert en genieten van de kleuren! 



Om het gevoel nog even vast te houden ben ik gaan schilderen en heb ik er een paar abstracte landschappen van gemaakt. Niet zo groot - 25x25 cm - maar wel de ruimte en de grootsheid van dit kleine eiland geprobeerd te vangen.  Genoten!


 
Vitamin Sea
🩵 

 

 


3 opmerkingen:

  1. dat zal je goed gedaan hebben
    en je hield er mooie werken aan over
    Ze spreken mij erg aan
    Op de tweede zie ik in gedachten meeuwen overvliegen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag anoniem, dank voor je reactie.
      Die meeuwen... die zie ik ook :-)

      Verwijderen
    2. dat was ik, sorry, reactie was al weg eer ik naam kon invullen

      Verwijderen

Fijn dat je de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten!