maandag 29 augustus 2022

Verstand op nul

Soms heb ik dat even nodig... verstand op nul en blik op oneindig.  Gewoon een beetje zitten mijmeren en maar wat aan rommelen. Geen doel, geen noodzaak, geen druk, het hoeft niks te worden. Papier, kwast en wat aquarelverf. Omstandigheden creëren waarin ik mijn hoofd leeg kan maken en even in het moment te zijn. Genieten van de kleuren en de verrassingen. 

En dan niet denken dat mooie papier bewaar ik voor later want je weet nooit hoe snel later er is. 



 
          Kijk die kleuren eens mooi gaan lopen... maken zelf nieuwe kleuren, hoef ik niks aan te doen

Lekker dik penseel voor veel water en verf

 
Een klein feestje maken op veertig vierkante cm 🎉

Ik kan het iedereen aanbevelen!

3 opmerkingen:

  1. verstand op nul is altijd leuk, maakt het hoofd leeg
    en als er dan zo'n mooie creaties kunnen ontstaan is het helemaal top

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vermoed toch dat je het bloggen een beetje beu bent...Had ik ook hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben het niet beu hoor maar heb het privé even (al een poosje) te druk en dan is bloggen een van de dingen die er als eerste bij in schiet. Zelfs het schilderen staat op een laag pitje.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten!