zaterdag 25 juni 2022

Verwennerij - Khadi boekje

Zo'n eerste bladzijde schilderen in een nieuw boekje vind ik altijd lastig, ik wil niet dat het op de eerste pagina meteen verpest is. Zeker niet als het zo'n mooi boekje met Khadi papier is ♡ 

Kijk dan wat een prachtig handgeschept papier!

Mooie harde omslag...beeldschoon


Ik heb me kunnen beheersen en maar 1 boekje gekocht, als ie vol is mag ik weer een nieuwe ☺︎ 

Oost-Indische inkt met aquarelverf en wat goudpoeder....dat zie je niet zo goed maar het ziet er echt sprookjesachtig uit! Dat grillige van de inkt op het natte papier is sowieso een feestje! Het roze is een goeie aanvulling bij al die aardetinten. Ik vind het mooi dat je de structuur van dit papier zo goed blijft zien. Het kan trouwens erg veel water opnemen en dat is een fijne bijkomstigheid.
Nog eentje...Inkt met verdunde acrylverf in een terra-cotta kleur en met een tipje blauw.
Gelukkig heb ik ook wat losse vellen besteld in verschillende formaten



4 opmerkingen:

Fijn dat je de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten!