zondag 7 maart 2021

Klein abstract - studies

Op zoek naar mooie kleurencombinaties in een harmonieuze vormentaal. Het werkt snel en is zeer ontspannend. Inclusief passe-partout zijn ze 23x23 cm. Zo’n los passe-partout is trouwens heel handig om te kijken welk gedeelte van je werk je leuk vindt. 


Nummer 2 vind ik (denk ik) het leukst


Bij de volgende 2 kun je zien wat ik bedoel met het werken met een los passe-partout. 
Het is 1 aquarel en door te schuiven met je lijstje kun je op zoek gaan naar de beste uitsnede. 




Zie je het verschil? 


7 opmerkingen:

  1. Ik vind ze heerlijk en.. bevrijdend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk op die manier je werk bekijken
    een groot geheel in aparte stukken
    het eerste en het derde is heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, die eerste is ook leuk... dat oranje vind ik zo’n fijne kleur!

      Verwijderen
  3. nr 2 doet me erg denken aan het zaad van karbaat :-) docu di e erg indruk op me gemaakt heeft :-)
    en verder wil ik ze allemaal aan de muur,
    mooi hoor joo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @klaproos leuke visie op nr 2 😊 Nu kan ik dat niet meer los zien van jouw associatie

      Verwijderen
  4. Enne, Joo, ik ben inderdaad een groot fan van je... ;- )

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten!