maandag 28 december 2020

12 heilige nachten

Ik heb er al eerder over geschreven dus het lijkt me niet zo zinvol om er weer een blogje over te schrijven. Als je in de zoekfunctie ‘heilige nachten’ tikt dan komen alle berichten met dit thema te voorschijn.     

Dit jaar laat ik me leiden door elke dag een een kaartje te trekken en daarover te schilderen en te mijmeren.  De kaarten kun je online bestellen en dat is wel zo handig nu het hele land op slot zit. De kaarten zijn prachtig vormgegeven, niet teveel poespas maar duidelijk en doeltreffend. Ik heb een speciaal aquarelboekje gekocht dat ik alleen voor dit project gebruik, aan het eind van de rit heb ik een kostbaar kleinood ♡ 


Hier onder een van de schilderingen uit mijn boekje...




klik hier voor de andere berichten over de heilige nachten.

Ik wens je een mooie tijd toe! 

☆☆☆


2 opmerkingen:

  1. Helaas kijken we zelden naar de oude berichten op een blog. Ook ik niet .Misschien een goed idee om elkaar eens te stimuleren doen. Vandaag doe ik het eens bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed plan, Walter! Sommige blogjes zijn het absoluut waard om herlezen te worden!

      Verwijderen

Fijn dat je de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten!