woensdag 4 november 2020

De kleuren van de herfst

De herfst is echt mijn feestje! De wolken, de wind zelfs de regen maar vooral de kleuren! Sinds maart werk ik vanuit huis zoals zovelen van ons en zo kan ik de tuin veel beter in de gaten houden :-) Er zitten nog meer voordelen aan thuiswerken maar de seizoenen zien voltrekken vanachter je eigen thuisbureau is toch wel een voorrecht vind ik. 

Gisteren keek ik de tuin in en zag de meest fantastische kleuren door de zon verlicht en ik dacht: zie! de inspiratie ligt op straat...nou in de tuin in dit geval. Op zoek naar mooie kleuren combinaties heb ik wat moois bij elkaar gezocht en dat wil ik graag met jullie delen!  










Alle foto’s zijn gemaakt met mijn telefoon en niet opgeleukt of anderszins bewerkt. 

Wat een schoonheid hè?

De kleurcombinaties ga ik uitproberen in een abstract aquarel .... Spannend! Wordt vervolgd.


🍂



5 opmerkingen:

  1. dat komt vást goes joo, ja de kleuren zijn echt eyecandy, zalig vind ik ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Schoonheid ligt in de tuin ipv op straat! Ik zal tzt het resultaat bloggen.

      Verwijderen
  2. prachtige kleurcombinaties, wat een mooie stillevens zijn het geworden
    en de kleuren zullen nog gaan veranderen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten!