zaterdag 20 mei 2017

vakantietijd = schildertijd

Het is nog lang niet klaar (en hij staat al een poosje te wachten) maar ik heb mijn kwasten weer ter hand genomen, was al weer veel te lang geleden. Blijkbaar heb ik toch een soort rust in mijn hoofd en lijf nodig om me over te kunnen geven aan een creatief proces. Het is ook een groot doek van 100 x 120 cm, als hij op de ezel staat is ie veel groter dan ik! Dat is niet zomaar een dingetje...het is een formaat dat je moet bemensen...het is belangrijk om het overzicht te bewaren en je niet te verliezen in details. Hoewel dat ook van belang is!

Acryl 100 x 120 cm 


Hieronder nog wat detail foto's






Het geheel moet nog wat meer in balans gebracht worden en misschien nog wat okergeel of ‘burned sienna’ toevoegen voor wat warmte... 


♒︎

8 opmerkingen:

  1. ik heb geen idee, joo, maar ik vind het zo wel mooi.... lijkt me gaaf in een grote hal of zo... wat maak je toch mooie dingen..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de kleuren vind ik al mooi
    daar moet je inderdaad tijd voor nemen, dat doe je niet vlug even tussendoor
    maar eens je bezig bent kan het niet anders dan dat je opgaat in het schilderij en één wordt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo joo,
    bijna een jaar voorbij, en er komt hier weinig nieuws,
    vraag me af hoe het met je gaat ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief!
      Ja....ik heb zo lang niet geblogd dat ik niet eens meer weet hoe het moet! Misschien toch maar weer eens oppakken?

      Verwijderen
  4. zou ik heel erg leuk vinden..:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joo ik ben 2 jaar stil geweest. Voor 2019 een nieuw begin?

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten!