donderdag 3 januari 2019

museumbezoek

Voor mij is het belangrijk om geïnspireerd te zijn of te raken en waar kun je dat beter doen dan in een museum? Het Kröller Müller ligt hier om de hoek en afgelopen zomer was daar een overzichtstentoonstelling van Odilon Redon. Ik kende hem uit de boeken maar hoe fijn is het dan om zijn werken in het echt te zien? Héél fijn!

Het is magisch en betoverend


zowel in zwart-wit als in kleur...


Het brengt mijn inspiratiebron in beweging


 Zijn blik op zijn werkelijkheid, fijnzinnig en spannend 



ik heb één van zijn creaturen gevangen in een glas 



♥︎

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk om te zien...ook hij heeft me ooit geïnspireerd! ( En wat fijn dat je weer blogt...of kan ik dat beter niet zeggen?) @@@ ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige werken, zeker die gekleurde
    laat je creativiteit maar vloeien :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten!