zondag 4 december 2016

Aika anders...

Ze is een dankbaar fotomodel....en ze geniet elke dag weer van onze wandelingen! 
Tijd om haar even het in het zonnetje te zetten!



Nog net geen 2 jaar en inmiddels uitgegroeid tot een mooie super lieverd! 



Het maakt haar niet uit of het koud is of regent, mist of wind, zon of geen zon...
we gaan lopen! 

 En ik heb altijd een telefoon in mijn zak die toevallig ook fijne foto’s kan maken ;-)



dus ik heb heel veel foto’s want er gebeurt altijd wel iets leuks onderweg!


In een verloren uurtje geniet ik er nog eens extra van en plus ik ze een beetje op! Niet dat het Aika iets kan schelen hoe ze op de foto staat ;-)

Nog eentje dan zonder bewerkingen...




Mijn volgende missie is om haar in volle actie vast te leggen en dat is echt niet eenvoudig want ze is zo snel als de wind! Toch mijn gewone camera maar weer eens meenemen...


🐾


5 opmerkingen:

  1. gaaf hé zo'n hond :-) en ik maal 2:-)
    ik geniet er elke dag optimaal van, als ik eens een dag denk bweeee vandaag niet.. dan sleuren ze me door de dag heen, fantastische dieren, zonder punt,
    en jij hebt er kunst van gemaakt, nóg mooier :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al weer twee jaar, gaat snel he, die kleine van ons is morgen ook al weer 6 maanden......
    Geniet van d'r en geniet saampjes van de wandelingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 6 maanden...dat is nog een klein puppenbeest! ♡

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten!