zaterdag 19 november 2016

Paddestoelen plezier

Elke herfst is het altijd weer een magisch moment wanneer ik de eerste rood-met-witte-stippen- paddestoel vind! Dit jaar duurde en duurde het maar...te droog, te warm en dan wil het niet hè?

Maar dan toch eindelijk....jawel! Een pracht exemplaar en puntgaaf!


Veel staan op bijna onbereikbare plekken dan is het echt kruip door - sluip door en maar hopen dat je geen scheur in je jas oploopt vanwege de bramenstruiken en andere prikdingen.


Maar ja, je wilt paddestoelen of je wilt ze niet en ik wil ze! 




Hoewel ik echt fan ben van de vliegenzwam vind ik deze witte ook geweldig! Ik had geluk, er kwam net een zonnestraal door heen piepen...


sprookjesachtig prachtig toch?


 Eigenlijk zijn ze allemaal mooi! 


Dat witte pluizendingetje rechtsonder is geen vreemde paddestoel maar een veertje dat uit de lucht kwam dwarrelen :-) en als je een veertje op je pad vindt dan mag je een wens doen ♡


Serieus, ik geloof onmiddellijk weer in sprookjes! 



♒︎

5 opmerkingen:

  1. ohhhhh een wens:-) en heb je die gedaan :-)
    niet zeggen hoor anders komt íe mss niet uit, heerlijk in sprookjesgeloven ik doe graag mee , de rood witte blijven de meest mooie vind ik toch :-)
    super joo, dank voor dit kleurige blog
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh whaw, ja dat is echt een sprookje
    een genot om zien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geloof in Kabouters, dus ook in sprookjes.....

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten!