zaterdag 5 juli 2014

Brave Heart

In het vroege voorjaar zag ik hem in het plaatselijke tuincentrumpje...verstopt achter in een kas, vol spinnenwebben en vogelpoep. Hij stond daar onopvallend te zijn maar mijn oog was er op gevallen.
Een blik op het prijskaartje deed mij besluiten om het maar bij plantjes te houden...daar was ik tenslotte ook voor gekomen.
Maar goed...hij bleef maar zitten in mijn hoofd en vandaag dacht ik: ik ga er heen en als ie er nog staat dan is ie van mij... Hij stond er nog!


Gedoe om hem in mijn auto te krijgen en vooral er weer uit! Maar ohhhh wat is hij mooi! Manshoog en loodzwaar. Hij staat zo mooi stevig op zijn voeten (ik gok maat 44) te staan in onze hal.
Ik heb een topkoop gedaan!








6 opmerkingen:

  1. Inderdaad, erg mooi, erg apart...en dan ben ik toch erg nieuwsgierig wat zo'n object dan kost...bij een tuincentrum! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja, bij een tuincentrum...ongelofelijk maar waar!
      een rib uit mijn lijf, een zwevende rib...die kun je missen he? :-)

      Verwijderen
  2. Hihi, het beeld mist misschien geen rib, maar wel een heel tussenstuk!
    Een heel beeld werd waarschijnlijk te duur. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij heeft duidelijk op jou gewacht, dan kan je niet anders dan te kopen hé
    k vind het heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Door wat hij niet meer heeft, heeft hij het wel.......

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten!