maandag 26 december 2011

van Kerstavond naar 3 Koningen


Kerst 2011

Buiten bloeien de sneeuwklokjes en ik heb zelfs al narcissen gezien...
De dagen zijn gevuld met familiebezoekjes, verjaardagen, boodschappen, eten enz. Het kluizenaars-gen in mij begint zich te roeren...
Het is een bijzondere tijd van korte dagen en lange nachten, van dingen die gehoord moeten worden als er geluisterd kan worden...het is de tijd van de 12 heilige nachten.
Voorzover dat mogelijk is sluit ik mij op in mijn atelier, schrijf, denk, teken en schilder.
Ik weet inmiddels uit ervaring dat deze periode mij sowieso mooie dingen oplevert en ik kijk uit naar wat er uit mijn pen en kwast zal rollen. Om een beetje houvast te hebben heb ik besloten om me bezig te gaan houden met De Liefde.
Ik zal niet alles publiceren maar hoop toch wat mooie dingen te gaan delen.


Aantekeningenboekje op schoot en met die rode schoentjes aan
 gaat het helemaal goed komen met de inspiratie en intuitie...



Fijne 2e Kerstdag!


*
*

5 opmerkingen:

  1. whaw, te gekke rode schoentjes, de kleur van de liefde hé, benieuwd wat we hier dit jaar allemaal te zien zullen krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke tijd met diverse borrelende blogs (en schilderijen?), die eindelijk het levenslicht kunnen zien.
    En op zoek naar een nieuwjaarswens met potentie natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, heb via google je blog ontdekt, en ben ondersteboven onder de indruk...! groetjes van Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met die mooie rode schoentjes aan ja dat komt vast goed.
    prettige jaarwisseling en een goed nieuwjaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten!