maandag 12 december 2011

collage van details

het is nog niet af maar de richting lijkt gekozen...
het schilderij bevindt zich nu in de fase tussen chaos en harmonie.
het is een lastige fase maar ik hou ervan...of het is met een paar penseelstreken klaar
[bij wijze van spreken]
óf de hele boel wordt weer omgegooid

ik heb een collage gemaakt van de fases en details
nu het geheel nog!


het zijn bijna schilderijtjes op zichzelf
nu moet ik de touwtjes nog aan elkaar gaan knopen, breien
schilderen!






*

4 opmerkingen:

  1. Hm, heeft de collage niet bijna de vorm van het doek?
    Het is eigenlijk een schilderij op zich zo.
    Schept verwachtingen voor wat komen gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het heel mooi
    die kleurcombinatie
    doet me denken aan zon en zee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou de onderste twee stroken weg laten. Van de rest kun je in ieder geval wel een variant bewaren. Als Bach, die al zijn stukjes in diverse constellaties op verschillende plaatsen eer gebruikte. Zodat delen zich verspreiden over je werk van de toekomst en je werken daardoor verbinden. Prachtig toch?

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten!