woensdag 2 november 2011

uit de oude doos II

hoe dieper ik de kasten induik hoe meer oud "spul" ik vind.
dit zijn dingetjes van zo'n 35 jaar geleden en die ik totaal vergeten was.
en toch...toen ik ze zag wist ik weer waar ik ze gemaakt had en met hoeveel plezier!
eindeloos kon ik zitten prutsen met een kroontjespen en een potje inkt



 



met hetzelfde geduld maakte ik menukaartjes voor het kerstdiner, voor iedereen een persoonlijk kaartje...úren was ik er zoet mee! na het diner verdwenen ze met de restjes in de vuilnisbak.
deze zwart-witjes bewaar ik denk ik nog maar even, ze hebben tenslotte niet voor niets meer dan 35 jaar liggen wachten om hier te verschijnen!


*

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk om te zien, en hoe anders je nu bezig bent.
    Vooral die laatste lijkt een hoop te herbergen vind ik; wat ging er gebeuren, wat is er beleefd ..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat zijn heel mooie werkjes, en die clown echt prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zelfgemaakte menukaartjes of zelfgemaakte kaarten die je ontvangt doe toch niet in de prullebak?
    jij kan goed tekenen en schilderen....het bewaren waard hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi en ontroerend ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi en ontroerend ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten!