zondag 31 oktober 2010

halloween

beetje van mezelf en een beetje fotoshop


altijd leuk om me weer eens even te verdiepen in de jaarlijks terugkerende feesten/gedenkdagen.
wat hebben halloween, allerheiligen en allerzielen nou met elkaar te maken?
waarom op 3 verschillende data, 31 oktober en 1 en 2 november?
gelukkig hoef ik niet zelf het wiel uit te vinden -> wikipedia <-

even in de herhaling over deze dagen in de herfst -> allerzielen <-

gisteren was er een halloweenfeestje in het bos, enge geluiden, gegil en voetstappen om het huis....ben maar niet gaan kijken, zo'n held ben ik nou ook weer niet!
vandaag is het druk bij de buren, de begraafplaats, verse bloemen en opgepoetste graven
vanavond zullen er weer veel lichtjes branden...

*

5 opmerkingen:

  1. Halloween...ook zo'n typisch oud-hollands gebruik?
    Hahahahaha..!
    (Komt het spookachtige een beetje over in mijn gruwelijke lach?)
    Toch een fijne zondag gewenst hoor! ;-)
    Je foto-combi vind ik zeer geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat beetje van jezelf en van de spoken is heel erg spooky
    heel leuk gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. (glimlach)mooi spookachtig gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten!